Шымкент қаласы білім басқармасының
"Кенесары Қасымұлы атындағы
№33 жалпы орта білім беретін мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
(8723) 44-47-71
(8707) 533-77-22
Нашар көрушілер
нұсқасы
11
декабрь
2020

Мектеп директоры туралы мәлімет

I. ЖЕКЕ МӘЛІМЕТТЕР
ЛИЧНЫЕ ДАННЫЕ
                                                      Аширбекова Дана Артаевна
Жұмыс істейді
Работает
Шымкент қалалық білім басқармасына қарасты Кенесары Қасымұлы атындағы №33 жалпы орта білім беретін мектебінің директоры
Туылған күні (күнi, айы, жылы)/
 Дата рождения (число, месяц, год)
12.04.1969 жыл
Туылған жерi/Место рожденияОҚО, Шымкент қаласы
Ұлты/Национальность *қазақ
Бiлiмi/Образованиежоғары
Оқу орнын бiтiрген жылы және оның атауы/
 Год окончания и наименование учебного заведения
1991 жыл. М.Әуезов атындағы Шымкент педагогикалық институты
Мамандығы бойынша бiлiктiлiгi/
 Квалификация по специальности
Тарих және қоғамтану пәндерінің мұғалімі, тәрбие жұмысының әдіскері
Ғылыми дәрежесi, ғылыми атағы/
 Ученая степень, ученое звание
-
Шет тiлдерiн және Тәуелсіз Мемлекеттер |Достастығы халықтары тiлдерiн бiлуi/
 Владение иностранными языками и языками народов Содружества Независимых Государств
Қазақ тілі, орыс тілі
Мемлекеттiк наградалары, құрметтi атақтары/
 Государственные награды, почетные звания
Шымкент қалалық білім бөлімінің, басқармасының, қалалық Нұр Отан партиясының  марапаттары
II. ЕҢБЕК ЖОЛЫ
 ТРУДОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ

Күні/
 Дата
Лауазымы, жұмыс орны,
 ұйымның орналасқан жерi /
 Должность, место работы,
 местонахождение организации
қабылданған/
 приема
босатылған/
 увольнения
19911994А.Николаев атындағы №33 жалпы орта мектебінің мұғалімі
19941998Шымкент автомеханикалық техникум оқытушысы
1998 2007«Мерей» экономика және сервис колледжінің директордың оқу ісі бойынша орынбасары
20072014 «Мерей» экономика және сервис колледжінің директоры
20142016 Кенесары Қасымұлы атындағы №33 жалпы орта білім беретін мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары
2016
Кенесары Қасымұлы атындағы №33 жалпы орта білім беретін мектеп директоры
Прокомментировать
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив